زنگ زدی!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!


2ماهی میشه...

آره یه دو ماهی میشه که ازت هیچ خبری ندارم....

سیاهی شدی رفتی تو آسمون...

ماهی شدی رفتی تو دریا...

آب شدی رفتی تو زمین...

اصلا پیدات نبود دیگه...

حالا بعد 2ماه زنگ زدی که چی بشه؟؟؟؟

زنگ زدی که تحقیرم کنی؟؟؟؟

زنگ زدی که بگی این تو بودی که منو نخواستی؟؟؟؟

زنگ زدی که اینو بهم یادآوری کنی؟؟؟؟

زنگ زدی که چی بشه؟؟؟؟

زنگ زدی و اصلا به رویه خودت نمیاری که 2ماهه بی خبر رفتی...

زنگ زدی و خودت رو زدی به اون راه....

زنگ زدی،شاد و شنگول باهام حرف میزنی که انگار نه انگار اتفاقی افتاده...

زنگ زدی میگی سلام

تا از من بشنوی علیک...

زنگ زدی حالمو میپرسی؟؟؟

مگه بعداز اینکه منو پس زدی،واسم حالی مونده..!!!

زنگ زدی میگی چه خبر؟؟؟

خبر؟؟؟

خبر......

میخوای خبر اینو بگیری که بعد از رفتنت چقدر غصه خوردم...؟؟؟؟

خیلی...

میخوای خبر بگیری که بعد از رفتنت چه غمی رو دلم نشست؟؟؟

غم عالم و آدم...

میخوای خبر بگیری ببینی بعد از رفتنت چقدر گریه کردم..؟؟؟

یه دریا....

میخوای خبر بگیری ببینی بعد از رفتنت چه تغییری کردم..؟؟؟

شدم جووون پیر...

میخوای خبر بگیری ببینی بعد از رفتنت رفتم دنبال چه کسی...؟؟؟

دنبال تنهایی...

میخوای خبر بگیری ببینی بعد از رفتنت با چه کسی پریدم..؟؟؟

با بی کسی...

میخوای خبر بگیری ببینی بعد از رفتنت دلم چند تیکه شد؟؟؟

هزار تیکه...

بیا این هم خبر...

خبر داغ داغ ...دسته اول...به روز...!!!زنگ زدی میگی کجایی نیستی..؟!؟!؟!؟!

نزدیکم...

همین حوالی...ولی دور از قلبت...

چقدر از این نزدیک بودن های دور بیزارم....

آخه یه آدم تا چقدر میتونه گستاخ باشه؟؟؟تا چه حد؟؟؟تا چه اندازه؟؟؟

دست هرچی آدم پررو تو این دنیاست رو از پشت بستی...

اصلا زنگ زدی که چی بشه؟؟؟

زنگ زدی که بهت بی احترامی کنم؟؟؟

اون سکوتی که من کردم از هزار تا فحش برات بدتر بود...

سکوت...

آره...

نه....

تنها حرفی بود که میزدم...

کلی حرف داشتم باهات که از قبل آماده کرده بودم...

میخواستم بپرسم چرا رفتی؟؟؟

گناهم چی بود...؟؟؟؟

کاری کرده بودم؟؟؟؟؟

با چند نفر تا حالا این کارو کردی؟؟؟؟

من چندمی بودم؟؟؟؟

تا حالا چند تا دروغ بهم گفتی؟؟؟

این سوال های دلم بود...

به خدا اگه به دلم بود...اگه جواب همه این سوال ها رو میدادی شاید میبخشیدمت...

ولی اون روز که زنگ زدی با عقلم طرف بودی نه با دلم....

حرفام حرفای عقلم بود...

با اینکه ته دلم یه چیز دیگه ای بود....

با اینکه دلم یه چیز دیگه میخواست...

نمیفهمیدم چی میگم...

اصلا دست خودم نبود...

تو ذهنم یه چیز دیگه آماده میکردم که بهت بگم ولی از دهنم یه چیز دیگه بیرون میومد....

زبونم قفل کرده بود...هل کرده بودم...

هیچکدوم از حرفایی که بهت زدم حرف دلم نبود...

حرف دلم چیز دیگه ای بود...

ولی باور کن هیچکدومو نتونستم به زبون بیارم...

خدافظی کردی...

ولی من بدون خدافظی قطع کردم....

چقدر از این کارم پشیمونم....!!!!!!!!!!

نمیدونم الان چم شده...

از یه طرف خوشحالم که واسه یه بار هم که شده توی نبرد بین عقلم و دلم...عقلم پیروز شده...

ولی نمیدونم چرا دوست دارم یه بار دیگه هم که شده فقط واسه یه بار دیگه هم که شده زنگ بزنی....

حرفای ناگفته زیاده....

ولی دیگه چه فایده....

امون از این جدایی.....

 

...............

......................

............................

..............................

آدما چقدر زود از کاراشون پشیمون میشن....

آدما چقدر زود عوض میشن....

آدما چقدر زود عوضی میشن....

.......................

..........................

..............................

گذشت....

این گذشت.....

الان غروری واسم نمونده چون دیگه "او یی" وجود نداره که بخوام جواب زنگ هاش رو ندم....

وقتی هم زنگ میزنم بجز صدای یه شخص بی احساس،صدای دیگه ای نمیشنوم....

......................

......................

بچه ها واسه شنیدن صدای کسی که دوسش دارین،همین الان هم خیلی دیره....

 

 

افسوس خواهی خورد زمانی که آن سوی سیم کشی ها کسی بی احساس میگوید:

"برقراری ارتباط با مشترک موردنظر مقدور نمیباشد...!!!"



نظرات شما عزیزان:

Mojtaba
ساعت12:47---14 بهمن 1390
Salam Be To Ke Az Jense Dardi To Ke Ba Man Hamdardi

Salam Be Yade Khoobi Jensi Az Marghoobi

Salam Be Vafa Ke Morde Mese Mooriyane Vojoodeto Khorde

Manam Ke Misazam In Tarane Ro Baraye Yade Tanhaie

Baraye Kasi Ke Ba Man Hamdel , Messe Man Ashk Mibari

Vali Haghe Man O To Nist Ke Donya Be Ma Bad Kard

Cheghadr Bad Mishan Adama Faghat Bayad Tasavvor Kard ...................... END

Hamintori Ye Dafe'eh Zad Be Saram Ke In Ro Goftam Age Bad Bood Ma'zerat Hanooz Edame Dasht Vali Dige Goftam Shayad Kharab Beshe

Be Omide Roozaye Khoobi
پاسخ: عالی بود...


HATE
ساعت14:45---13 بهمن 1390
سلام بر خواهر شوهر گگلممممممممممم!

داداشت اومد حالتو بگیره یا نه؟!؟!

پاسخ: پ ن پ همزادم نوشته...


مینا
ساعت23:13---12 بهمن 1390
سلام دوست گلم

مطمان باش کارخیلی خوبی کردی.

لازم بود

بذاراونم طعمشو بچشه

گاهی وقتالازمه عقل پادشاهی کنه

حالاکه تنهات کذاشته بوده بذار طعم پس زده شده رو بچشه

بذار اونم تحقیر بشه

مطمان باش کاردرستی کردی.

دوست دارم

مواظبه خودت باش.
پاسخ: شاید....


رامین
ساعت13:45---11 بهمن 1390
سلام.یه دنیا خورشید برا تو که تو این روز سرد،یادی از من کردی.خیلی قشنگ بود.

بازم سر میزنم.
پاسخ: قدمت رو چشم...


سلی
ساعت9:13---11 بهمن 1390
خیلی قشنگ بود!گاهی وقتا عقل نمیتونه حقارت و خردشدن دل رو تحمل کنه و ب دفاع از دل برمی خیزه!دل اونی ک دلت واسش پرمیزنه رو میشکنه اما این شکستن لازمه تااونی ک دلت مال اونه بفهمه حالتو وقتی ک آسون شکستت!

منم ک حالا ب تنهایی خودم عادت کردم و توی لاک خودمم!اونی ک دوسش دارم اومده و ب روی خودش نمیاره ک بادل من چکرده!نمیدونم چطور میتونم دوباره قبولش کنمپاسخ: ای روزگار...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:زنگ زدی!,ساعت 21:7 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak